Det er sært at høre, at kredsformand Bjarne Krogh i Aalborg på kongressen kunne sige, at hvis hans medlemmer skulle vælge mellem tid til arbejdet og mere i løn, ville de helt klart vælge lønnen.
Fra store dele af landet siger meldingerne, at lærerne er så arbejdsmæssigt presset, at en eventuel forringelse af forberedelsestiden vil betyde arbejdsnedlæggelser.
Hvorfor er der så stor forskel på meldingerne?
Hvorfor har Aalborgs lærere en forventning om, at ny løn betyder lønstigninger?
Hvad er mon hemmeligheden ved Aalborgs arbejdspladser?
Anna Stilling
Roslev
Hvorfor forskel
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.