Vi er 4 pædagogstuderende som har skrevet en faglig artikel. Artiklen skal ses som et indspark til den nye pædagoguddannelse og læreruddannelse.
Selve den faglige artikel omhandler vores oplevelser med lærere fra læreruddannelsen samt vores erfaringer med det tværprofessionelle samarbejde i praksis og på uddannelsen.
Hvor blev det tværprofessionelle samarbejde af ?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.