Endelig en artikel, som beskæftiger sig med de konkrete problemer i folkeskolen, nemlig den latterligt lave løn (Folkeskolen nummer 23: »Medlemmer kræver penge på bordet«).
Jeg kunne således heller ikke deltage i debatmødet omkring Overenskomst 05 på vores skole, da jeg måtte ud og supplere indtægten andetsteds. Flere artikler af denne type i fagbladet fremover, tak.
Hvis det er rigtigt, som der står citeret, at hovedstyrelsen er kommet med et forslag om, at personlige lønstigninger mindst skal sikre reallønnen, så er det simpelthen dybt pinligt. Jeg er efterhånden bange for, at vi som profession i almindelighed har sovet i timen, og hovedstyrelsen i særdeleshed ligger i dyb koma.
Hovedstyrelsen i dyb koma
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.