I Folkeskolennummer 13 nævnes mit navn i et indlæg fra Hans Nielsen, og jeg har dertil to bemærkninger.
Jeg har intet nyt i forhold til tidligere i år, hvor jeg skrev om arbejdstidsaftalen med det budskab, at hovedstyrelsesflertallet skal hoppe ned fra soklen.
Jeg blandede mig oprindeligt, fordi Niels Christian Sauer i et læserbrev blev kritiseret for angiveligt kun at kunne fabulere over arbejdstidsaftalen. Jeg påstår fortsat, man er offer for en vildfarelse, hvis man tror, Sauer er en fabulant. Slå selv efter.
Sven Holme Jensen
Nakskov
Hop ned fra soklen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.