Tilbage i 2001 deltog en kollega og jeg med en 9. klasse i en kommunal konkurrence I Ballerup.
Det drejede sig om hvordan skolen kunne blive bedre op i mod 2020. Efter bjerge af overvejelser - steg vi ned - og valgte at producere filmen 'plan 2020' - se linket til filmen i fil 1.
Når virussen har lagt sig, og der igen kan undervises i skolerne (!!!) kunne det være, at eleverne og lærerne var tørstige efter projekter om hvordan skolen, klimaet, vores sundhed og levevis burde se ud i en nær fremtid.
Måske kan vores film inspirere på en eller anden måde...
God arbejdslyst
finn gunst, pensioneret lærer, kreds 21.
Forhåbningsfuldhed
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.