Flere stiller spørgsmålet: Hvordan kan aspekter af den pædagogik, som hjælper deltagerne på intensive læringsforløb tages med over i folkeskolens daglige praksis?
Hvad sker der, hvis vi vender spørgsmålet om og spørger:
Hvad er der i den pædagogiske praksis på intensive læringsforløb, som er taget med over fra folkeskolen? Hvad og hvilke aspekter fra folkeskolens daglige praksis er genkendelige på intensive læringsforløb?
Folkeskolens afspejling i intensive læringsforløb
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.