Jeg frygtede det værste, men det var en rigtig god udsendelse - den første af tre. Stor tak til Vivian Eriksen for den måde, hun optrådte på i programmet og fik lærernes virkelighed til at træde nøgternt og bidende realistisk frem - altimens hendes to chefer i deres forvaltnings-dikterede optimisme havde ja-hatten på og fyrede alle de korrekte undervisningsministerielle buzzord af - men alligevel kom ikke så lidt i defensiven. Det var syn for sagn, så det batter for dem, der vil se! Mon politikerne på Christiansborg vil det?
Debat
Folkeskolen - forfra
God dokumentar på DR1 om en lærers hverdag på Sofiendalskolen i Aalborg før og efter reformen
Folkeskolen - forfra
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.