Hei.
Jeg er en Norsk lærer og vi ligger nå i konflikt med KS som ønsker å utvide lærernes arbeidsår og innføre 37,5 timers normalarbeidsuke.
Vi har jo fått med oss hva som har skjedd i Danmark, og vi regner med at det er Danmark som er modell for KS.
Det jeg undres på er om det er mange lærere som har søkt seg ut i annet arbeid i Danmark? Altså er det mange som har gått fra å være drømmelærer til rømmelærer?
Erfaringer med den nye skole i Danmark
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.