Er du tysklærer i Sønderjylland og kunne du tænke dig at medvirke i et interview, som omhandler overgangen fra folkeskolens til gymnasiets tyskundervisning?
Så vil jeg meget gerne høre fra dig.
Jeg studerer tysk på RUC, og til mit speciale vil jeg interviewe folkeskole- og gymnasielærere fra flere regioner i landet om overgangsproblematikker med fokus på tyskundervisning, men jeg mangler en repræsentant for Sønderjylland.
Det er bedst, hvis du har nogle års erfaring med tyskundervisning og vigtigt, at du underviser afgangsklasser.
Der er tale om ét interview, som evt. kan klares over Skype.
Hvis dette har vakt din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail: dcsb@ruc.dk.
Venlig hilsen
Ditte
Er du tysklærer i Sønderjylland?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.