http://www.kl.dk/Dokumenter/Arrangementer/2016/04/Elevens-laringsrum-fuld-af-it/
Debat
Elevens læringsrum fuld af it
Læringsrummet er et fælles rum for lærere, elever m.fl. i dagligdagen. Dette fremtidige, primære arbejdsrum skal indrettes til at opfylde mange formål omkring pædagogik, faglighed etc. Arkitekter skaber fysiske rum - men det levende, der skal udfolde sig i rummet - det er ikke en del af arkitekternes "tegning!"
Hvorfor skriver jeg nu dette?? -
Det gør jeg - bl.a. - med baggrund i medfølgende link, hvor hverdagens aktører ikke har en central medvirken i konstruktionen af it i læringsrummet! -
Det burde være en konstruktion, der i højere grad involverede "indflytterne" - både før og efter, at de er flyttet ind!
Elevens læringsrum fuld af it
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.