Folkeskolen skal skabe færre tabere, og det må ikke koste flere penge, fastslår Jørgen Springborg i sidste nummer af Folkeskolen. Hvorfor vil han så indføre en skolemodel a la Håbo, der har kostet kommunens 17.000 borgere 300 millioner svenske kroner svarende til 80 milliarder danske kroner på landsplan i Danmark, samtidig med at den nu har fået papir på, at den er decideret elitær?
Debat
Dyr og elitær
Start debatten
Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring.
Start debatten
Start debatten
Dyr og elitær
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.