Kære dansklærere
Vi er to lærerstuderende, som er i gang med et bachelorprojekt, hvor vi ønsker at undersøge læreres anvendelse af nationale test som evalueringsredskab – særligt i forhold til støtte af flersprogede elevers andetsprogsudvikling.
I den forbindelse har vi udarbejdet et spørgeskema, som vi håber, at I vil besvare, således at vi kan få et repræsentativt overblik over dansklæreres syn på nationale test i hele landet.
Det tager ca. 5 minutter at udfylde spørgeskemaet, og dit navn vil blive anonymiseret i undersøgelsen.
Link til spørgeskema: https://forms.gle/SrfQmEdKWNiUMymZ8
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning.
Debat: Spørgeskema om dansklæreres anvendelse af nationale test
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.