I 6. g arbejder vi med emnet broer i natur-teknologi. Og 6.g har bygget broer i natur-teknologi og fremlagt deres projekt. Jeg har optaget fremlæggelserne og samlet alle optagelser/fremlæggelser som en samlet video. Projektet var et tværfagligt projekt med faget håndværk og design.
Start debatten
Debat
Her kan du kommentere på artiklen:
Broprojekt i naturteknologi i 6. g
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.
Broprojekt i naturteknologi i 6. g
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.