Kære Billedkunstlærere
Vi er to lærerstuderende, som er i gang med at skrive bachelorprojekt i billedkunst. Vi er meget interesserede i at indsamle erfaringer fra lærerens praksis. Vi vil i denne forbindelse høre:
1. Om nogen af jer har erfaring med formative og procesorienterede evalueringsformer i billedkunst?
2. Om nogen af jer har erfaringer med elevudstillinger i billedkunst?
Såfremt, at I har beskæftiget jer i nogen grad med ovenstående, vil vi meget gerne foretage et kort telefoninterview med en af jer.
Kort om bachelorprojektet:
Projektet omhandler, hvordan alternative evalueringsformer i billedkunst kan være med til at understøtte dialogiske læreprocesser.
Skriv en kommentar, hvis aktuelt og på forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Sara og Anna
Billedkunstlærer, må vi telefoninterviewe dig til bachelorprojekt?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.