Overenskomsten på det amtskommunale område blev indgået for mere end et år siden.
Den er endnu ikke underskrevet!
Det betyder, at vi fra april ikke får udbetalt den løn, som er aftalt.
Det er vi ikke tilfredse med!
På vegne af lærerne
på Enghaveskolen i Odense
Anne-Marie Christiansen
tillidsrepræsentant
Aprilsnar
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.