Efter at mit borgerforslag FT-09476 har været fremme i godt to måneder, har Morten Refskov fra Hovedstyrelsen fremsat en kommentar, hvori han skriver, at som han "kan vurdere det," er der "bredt set i Hovedstyrelsen ikke opbakning til forslaget".
At dette beror på en vurdering lader ane, at Hovedstyrelsen ikke har drøftet forslaget. Det får mig til endnu en gang at stille spørgsmålet:
Har Hovedstyrelsen drøftet borgerforslaget?
Hvis formanden ikke vil svare, må andre fra Hovedstyrelsen gerne træde til - i oplysningens og sandhedens tjeneste.
Åbent spørgsmål til Gordon Ørskov Madsen - rykker
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.