BUPL frygter, lærerne løber med efteruddannelseskronerne

En række lokale formænd og faglige sekretærer i pædagogernes fagforening, BUPL, frygter, at der ikke er midler til efteruddannelse af pædagogerne, når de skal deles med lærerne om den ene milliard kroner, som regeringen vil sætte af til efteruddannelse, skriver Ritzau i dagbladet Information i dag.

Information: Fagkamp truer regeringens storstilede folkeskolereform