Steffen Pedersen

Profilbillede af Steffen Pedersen

Lærer

Heltidsundervisningen i Aarhus

0   5

De sårbare unge - del 5

De græder let, de er utrygge og de vil ikke i skole. Hvordan håndterer vi som lærere den udfordring, de særligt sårbare unge bærer med sig?

0   4

De sårbare unge - del 4

De græder let, de er utrygge og de vil ikke i skole. Hvordan håndterer vi som lærere den udfordring, de særligt sårbare unge bærer med sig?

0   5

De sårbare unge - del 3

De græder let, de er utrygge og de vil ikke i skole. Hvordan håndterer vi som lærere den udfordring, de særligt sårbare unge bærer med sig?

0   5

De sårbare unge - del 2

De græder let, de er utrygge og de vil ikke i skole. Hvordan håndterer vi som lærere den udfordring, de særligt sårbare unge bærer med sig?

0   5

De sårbare unge

De græder let, de er utrygge og de vil ikke i skole. Hvordan håndterer vi som lærere den udfordring, de særligt sårbare unge bærer med sig?

0   23

De (ikke) robuste børn

I de specialklasser jeg har haft med at gøre de seneste år, er udviklingen den, at vi går fra udadreagerende adfærd til angst og mangel på robusthed.

0   4

Med fagbegreberne i orden er special-eleverne klædt bedre på til afgangsprøve

Elever med udfordringer kan sagtens lære begreber som sagprosa, teaser, nyhedskriterier og byline – og det hjælper dem til deres afgangsprøve.

0   3

Elever i specialklasser skal mere til prøve

Jeg skal de næste år få flere af mine udfordrede elever til prøve – og de skal også gerne klare sig bedre!