Nikolaj Charles Bunniss

Profilbillede af Nikolaj Charles Bunniss

Lærer

Mølleholmskolen, Taastrup HTK

Jeg er en pædagogisk velovervejet og fagligt funderet lærer. Jeg er engageret lærer øje for børn og kan tilbyde erfaring med mennesker og har et hjerte, der banker for HR. Jeg har ideer til nytænkende og anderledes undervisning, tilpasset den ny skolereform, hvor mit fokus retter sig mod alle elevers forskellige læringsforudsætninger. Med afsæt i disse forudsætninger, vil jeg forsøge at interagere med eleverne i forskellige fremstillingsformer som fx. sociale medier, iPads mm. Mine kompetencer spænder vidt og dette ser jeg som en faktor der gennem mine personlige kvalifikationer står mål med det udbytte jeg ønsker af min undervisning, og naturligvis gennem ejerskabsfølelse hos eleverne, som også bør have indflydelse på det indhold som skal læres gennem deres skolegang.

0   6

Hvad er Geografi?

Og hvor er geografien på vej hen?

0   4

Tag ud i Geografien - her læres formidling af natur & kultur

HVORFOR TAGE PÅ STUDIETUR MED GEOGRAFFORBUNDET ?

1   6

Situationsrapport fra virkeligheden: Den fælles prøveform

Udfordringer med den nye naturfaglige fælles prøve

0   259

Mystery Skype er læring i en global kontekst

Mystery Skype /"Skype in the classroom" er for undervisere, der søger at forbinde med andre lærere og deres klasseværelser i verden.

0   440

COP21 klimaaftale og mål - hvordan sikrer man at den overholdes?

Klima er hot på skemaet og i undervisningen. 6 år efter COP15 i København er der endelig kommet et gennembrud i Paris. Men er det ambitiøst nok?

0   109

COP21 klimaaftale og mål - hvordan sikrer man at den overholdes?

Klima er hot på skemaet og i undervisningen. 6 år efter COP15 i København er der endelig kommet et gennembrud i Paris. Men er det ambitiøst nok?

1   598

Globalisering på skemaet i alle fag?

Globale temaer på skoleskemaet

2   1299

Ud & Se med geografien

Mere geografi i felten, mere kendskab til kulturgeografien og mindre laboratorieforsøg på skoleskemaet.