Bondo: Lærerne behøver ikke forberedelse til lektiehjælpstimer

DLF-formand Anders Bondo vil gerne bidrage til en del af finansieringen af folkeskolereformen på den måde, at Lærerforeningen ikke mener, det er nødvendigt med forberedelsestid til de timer, hvor lærerne skal give eleverne lektiehjælp. Det skriver Jyllands-Posten.

Jyllands-Posten: "Lærerne: En hånd ud til regeringen"