Folkeskolen nr. 21 2004

0   303

Samhørighed

0   273

Samhørighed

0   296

Mere tid til forberedelse

Hvis det ikke lykkes at få en ny arbejdstidsaftale på plads, er lærerne på Langå Skole parate til at strække sig langt under forhandlingerne om en ny overenskomst for at få bedre tid til at forberede undervisningen

0   224

Forening skriver af efter DLF

Ordlyden var stort set ens, da først DLF og dernæst Danmarks Skolelederforening sendte protester til en kommune. Det fik modtageren til at tro, at de to foreninger nu samarbejder

0   242

Efteruddannelse skal sættes i system

Lærerne mener, at de kan undervise bedre i læsning, natur/teknik og fysik/kemi, hvis de får mere efteruddannelse

0   159

Hizb ut-Tahrir

0   161

Egelund og rap

0   175

Egelund igen-igen

0   164

Grib om nælden

0   283

Lokal løn med lokalt særpræg

Hvordan kan lokal løn fungere som katalysator for organisatoriske forandringer i folkeskolen og bidrage til en folkeskole med lokalt særpræg og lokale opgaveløsninger?

0   305

Innovation og iværksætteri

I. januar 2004 præsenterede undervisningsministeren i samarbejde med ministeren for videnskab, teknologi og udvikling en samlet strategi for at styrke og udvikle en iværksættende og innovativ ­kultur i uddannelsessystemet