Folkeskolen nr. 18 2002

0   323

Ingen praksischok hos os

Tre unge lærere på Nørre-Snede Skole er sluppet uden om praksischokket, fordi skolen har sat ind de rigtige steder

0   315

Dårligt skema er en dårlig idé

Det er især afgørende at inddrage nye lærere i processen med fagfordelingen, påpeger forskere

0   281

Verdens børn i fokus

FN-toppen mødes i næste uge for at diskutere børns vilkår og vedtage en ny handlingsplan

0   192

Lav anseelse

0   205

Logik for...?

Hvem skal sætte dagsordenen? Skoleledelsen eller de internationale undersøgelser?

0   172

Der skal kræses mere for gæsterne

Folkeskolen.dk er blevet meget bedre de seneste år, men der er ikke meget at hente, når man skraber ned under overfladen

0   168

Man kan blive afhængig

Det er ikke helt det samme som før at modtage Folkeskolensidst på ugen

0   156

Begejstrede lærerstuderende

Folkeskolens hjemmeside er for længst blevet føjet til vores 'foretrukne'

0   144

Vind videnpå www.folkeskolen.dk

Den Store Danske Encyklopædi er hovedpræmie i stor sommerkonkurrence

0   160

De vil ofre den forkerte mand

Det gik ud over tillidsrepræsentanten, men skolelederen burde have stået for skud, mener Svend Gønge-skolens lærere