Antorini: Vi er først lige begyndt

Mange kommuner, der i dag ligger tæt på minimumstimetallet i folkeskolen har svært ved at se, hvordan de skal få råd til at hæve timetallet til det niveau, regeringen ønsker. "Jeg kan godt forstå, at kommunerne er optaget af, hvad det kommer til at betyde for dem i sidste ende. Men vi er som sagt lige startet forhandlingsforløbet", siger børne- og undervisningsminister Christine Antorini til Ritzau, skriver MetroXpress.

S-borgmester: Reform kan ikke finansieres af lærer-arbejdstidKL: De effektive kommuner skal ikke straffes

MetroXpress - Antorini til nervøse kommuner i skoledebat: Tag det roligt