Aalborg Lærerforening er imod kommunens ønske om eksterne undervisere

Skoleudvalget i Aalborg har sendt et forslag i høring om brug af eksterne undervisere to timer om ugen. Det kan være en bankansat, en idrætstræner eller en forælder, skriver dr.dk. Lærerforeningen i Aalborg er imod brug af eksterne undervisere. "Det er os der skal sikre, at der er sammenhæng mellem det der sker i de enkelte fag og den understøttende undervisning", siger kredsformand Dorte Kamp .

Dr.dk: Lærere siger nej til eksperter udefra