tv2bornholm.dk: "15-årig død: Politiet undersøger for overdosis"
9.-klasseelev fundet død
"Kære forældre Vi har søndag aften fået den meget bedrøvelige meddelelse om, at en af vore elever på 9. årgang er afgået ved døden. Vi sender vores dybeste medfølelse til familien i denne svære tid". Sådan skrev ledelsen af Åvangsskolen i Rønne mandag på Aula, og ledelse og lærere gik rundt til 9.-klasserne og talte med eleverne. Afhøringerne har vist, at den 15-årige dreng var kommet ind i et miljø med brug af stoffer og receptpligtig medicin. Drengen er endnu ikke obduceret, men politiet vurderer, at han er død af en overdosis, skriver Tv2Bornholm.
9.-klasseelev fundet død
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.