0   50

Rettelse

I Folkeskolen nummer 11 skrev vi, at en fjerdedel af staben havde forladt forlaget Alinea til fordel for det nye Bonnier-forlag Lindhardt og Ringhof Uddannelse. Det er ikke rigtigt. Det er kun en fjerdedel af den redaktionelle stab, nemlig fire ud af 15 redaktører og redaktionschefer.

Af samme artikel fremgik det fejlagtigt, at Bonnier ejer Munksgaards Forlag og Teknisk Forlag.

Artiklen fortsætter under banneret


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet