Debat

Tilfredse kunder

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

I Folkeskolen nummer 4 advarer Karen Wethje mod at spare på sit fagforeningskontingent ved at skifte fra DLF til Kristelig Fagbevægelse. For hun har været kunde hos os, men husker det som en dårlig oplevelse.

Det er vi naturligvis kede af. Men heldigvis svarer det ikke til, hvad vi ellers ved om, hvordan vores kunder oplever os. Ni ud af ti er så tilfredse med os, at de vil anbefale os til andre. Så i den grad, Karen Wethje ikke er tilfreds med os, er hun undtagelsen,der bekræfter reglen om, at vores kunder ellers er meget tilfredse med os.

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Læs folkeskolen.dk's debatregler