Debat
0   183

Tilfredse kunder

I Folkeskolen nummer 4 advarer Karen Wethje mod at spare på sit fagforeningskontingent ved at skifte fra DLF til Kristelig Fagbevægelse. For hun har været kunde hos os, men husker det som en dårlig oplevelse.

Det er vi naturligvis kede af. Men heldigvis svarer det ikke til, hvad vi ellers ved om, hvordan vores kunder oplever os. Ni ud af ti er så tilfredse med os, at de vil anbefale os til andre. Så i den grad, Karen Wethje ikke er tilfreds med os, er hun undtagelsen,der bekræfter reglen om, at vores kunder ellers er meget tilfredse med os.

Artiklen fortsætter under banneret


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ