Lærer til lærer
1   1

Underviser du i de almene klasser elever med ADHD?

Så vil jeg rigtig gerne snakke med dig! Jeg søger folkeskolelærere i de almene klasser, der har/har haft elever med ADHD.

Sociologistuderende søger informanter til specie omkring inklusion af børn med ADHD i de almene klasser. Specialet omhandler hvilken betydning ADHD diagnosen har for folkeskolelærere, for deres arbejde med, og opfattelser af eleverne med ADHD.

Artiklen fortsætter under banneret

Interviewet er et personligt interview af ca. 1 times varighed og du vil blive anonymiseret i specialet. Det kan foregå på din skole eller hvor det er lettest for dig. Interviewperioden er fra uge 39-43.

Interviewet vil handle om din forståelse af diagnosen ADHD, børn med ADHD og i hvilket omfang/hvordan diagnosen er produktiv/attraktiv/kontraproduktiv for dit arbejde.

Har du noget på hjerte eller erfaring med ovenstående, så hører jeg meget gerne fra dig. Du kan kontakte mig på: ane-bech@hotmail.com eller ringe på 29827706.

På forhånd tak!

 


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Specialpædagogiknetværket er for alle, der interesserer sig for eller arbejder med undervisning af børn og voksne med særlige behov. I samarbejde med Tidsskriftet specialpædagogik

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
9.123 andre er allerede tilmeldt
VIND WEEKENDOPHOLD

Del erfaringer fra din undervisning og vind et ophold for to med alt betalt!

Du kan skrive om alt fra små undervisningstips til konkrete værktøjer og undervisningsforløb.

Skriv lærer til lærer-indlæg