Lærer til lærer

”Huske- og strategispil”

Det gælder om at udvikle en huskestrategi ved at lægge mærke til, hvem der har hvilke talkort og derved kombinerer det med, at få vedkomne sat tilbage på sin egen faste plads i klassen. Eleverne skal kombinere oplysningerne tal, elev og plads.

Publiceret Senest opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Jeg synes, det er interessant at udvikle undervisningen og især tværfaglige undervisningsforløb, så undervisningen afspejler en sammenhæng mellem teori og praksis.

Igennem mange års erfaring, mener jeg, at eleverne har stor gavn af at lære, ved at få lov til at bruge deres fantasi og kreative evner.

Læs fra side 4-6: https://user-t9b2wol.cld.bz/Matematik-nr-7-2016-WEB/4

Danmarks Matematiklærerforening har besluttet at medlemsbladet, i en periode, nu er gratis tilgængeligt på nettet.

Powered by Labrador CMS