Lærer til lærer
0   5

”Man må kunne gribe, før man kan begribe”

Den ”matemagiske” matematikfidus ”Regner”. Fra en klump ler til design af figur.

Jeg synes, det er interessant at udvikle undervisningen og især tværfaglige undervisningsforløb, så undervisningen afspejler en sammenhæng mellem teori og praksis.

Igennem mange års erfaring, mener jeg, at eleverne har stor gavn af at lære, ved at få lov til at bruge deres fantasi og kreative evner.

Læs fra side 8-10: https://cld.bz/HM7TNmw/8

Danmarks Matematiklærerforening har besluttet at medlemsbladet, i en periode, nu er gratis tilgængeligt på nettet.

Artiklen fortsætter under banneret

Downloads

Regner.pdf


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Matematiknetværket er for alle, der underviser i eller interesserer sig for faget. I samarbejde med Danmarks Matematiklærerforening.

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
2.042 andre er allerede tilmeldt

Billedkunstnetværket er for alle, der underviser i eller interesserer sig for faget. I samarbejde med foreningen Danmarks billedkunstlærere.

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
1.580 andre er allerede tilmeldt