Leveres bladet ikke på den rigtige måde

Folkeskolen og månedsmagasinet Undervisere har fået ny distributør. Hvis bladene ikke leveres korrekt, bør du klage.

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Smider buddet dit medlemsblad på måtten, så klag! Ligger det og roder i opgangen, så klag! Bladet skal selvfølgelig lægges i postkassen eller skubbes ind gennem brevsprækken. Helt ind. Ellers må du klage.

Overgangen til ny distributør har desværre givet problemer for nogle modtagere. Det har vi travlt med at rette op på. Men det kræver, at vi får besked. Hvis bladet ikke leveres korrekt, eller hvis du ikke modtager det til tiden, bør du klage.

Klik ind på folkeskolen.dk og find knappen »Klag over bladlevering«.

Derfra ryger din besked omgående videre til distributøren.

Du kan også ringe til DLF's medlemsafdeling på telefon 33 69 63 00, hvis det er nemmere, eller du kan sende et postkort til Folkeskolens redaktion, Postboks 2139, 1015 København K.

De fleste får nu bladene med Bladkompagniet

I alle større byer er vi skiftet til Bladkompagniet, men 25.000 abonnenter får stadig bladet bragt af postbuddet. Bladkompagniet leverer om torsdagen, mens Post Danmark deler ud torsdag, fredag og lørdag.

På blade, der deles ud af Post Danmark, kan man som hidtil se navn, adresse og medlemsnummer på bagsiden. Det kan du ikke på blade, der omdeles af Bladkompagniet.

Giv os endelig besked, hvis der er problemer med leveringen.