Debat
9   348

Inspiration og ideer er velkomne ....

When is it the right time to use Peer Learning?

 

Kære Alle

Artiklen fortsætter under banneret

Ideer, gode erfaringer & skøre indfald vil være meget velkomne ...

I mit arbejde og min forskning i Peer Learning arbejder jeg lige nu med en udfordring, som jeg gerne vil have nogle input til.

Professor John Hattie har mange gange stillet mig spørgsmålet:

When is it the right time to use Peer Learning?

Svaret deler sig i 2 dele. En faglig del og en social del. Den sociale del har jeg indkredset sufficient viden til at kunne arbejde med et svar på! I forhold til den faglige del, vil det berige mit arbejde meget med viden eller erfaringer fra jer!

Mit spørgsmål er:

Hvordan sikrer vi, at eleverne har den fornødne faglige ressource til at sikre, at de ikke underviser hinanden i noget forkert i en en-til-en Peer Learning relation? 

Jeg glæder mig til at modtage jeres input


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Specialpædagogiknetværket er for alle, der interesserer sig for eller arbejder med undervisning af børn og voksne med særlige behov. I samarbejde med Tidsskriftet specialpædagogik

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
2.188 andre er allerede tilmeldt