Debat

Folkeskolen er ny og skal derfor markedsføres.

Folkeskolen skal markedsføre kloge elever Folkeskolen kan godt trænge til et løft efter en stor skolereform. Stenlille Skole er derfor gået i offensiven og markedsfører skolen med et ord: Faglighed.

Publiceret Senest opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Sorø Reklame og Stenlille Skole blev enige om, at slippe de traditionelle forestillinger om folkeskolen, malet i børnefarver, og vil designe et nyt og seriøst udtryk for den nye folkeskole i Stenlille. Målgruppen er forældre, der skal vælge en ny skole for deres barn og rekruttering af dygtige folkeskolelærer.

Skolen er i løbet af de sidste år blevet renoveret. Den har alt. Der er moderne bygninger med fine naturfaglige lokaler, moderne aula med flotte grønne gulve og naturen er i baghaven. Idrætsbanen ligger til venstre og svømmehallen til højre. Der er fuld fokus på IT og alle har iPads og elektroniske tavler. Men spørgsmålet er, om de kommende forældre kender Stenlille Skole eller om de tænker på den gamle landsbyskole med sure svampe og kridtstøv?

Læs hele artiklen her

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Powered by Labrador CMS