Debat
0   193

Folkeskolen er ny og skal derfor markedsføres.

Folkeskolen skal markedsføre kloge elever Folkeskolen kan godt trænge til et løft efter en stor skolereform. Stenlille Skole er derfor gået i offensiven og markedsfører skolen med et ord: Faglighed.

Sorø Reklame og Stenlille Skole blev enige om, at slippe de traditionelle forestillinger om folkeskolen, malet i børnefarver, og vil designe et nyt og seriøst udtryk for den nye folkeskole i Stenlille. Målgruppen er forældre, der skal vælge en ny skole for deres barn og rekruttering af dygtige folkeskolelærer.

Skolen er i løbet af de sidste år blevet renoveret. Den har alt. Der er moderne bygninger med fine naturfaglige lokaler, moderne aula med flotte grønne gulve og naturen er i baghaven. Idrætsbanen ligger til venstre og svømmehallen til højre. Der er fuld fokus på IT og alle har iPads og elektroniske tavler. Men spørgsmålet er, om de kommende forældre kender Stenlille Skole eller om de tænker på den gamle landsbyskole med sure svampe og kridtstøv?

Artiklen fortsætter under banneret

Læs hele artiklen her


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Vind et weekendophold

Like Folkeskolen på Facebook og deltag i lodtrækningen om et weekendophold for to på et af de skønne Sinatur-hoteller med alt betalt!