Forskning
0   235

Markant stigning i undervisningsforskning

56 procent af den skandinaviske forskning på dagtilbudsområdet fokuserer på børnenes undervisning og læring. Det viser en ny kortlægning foretaget af SFI-Campbell. Danmarks Evalueringsinstitut, EVA, har samlet det til en infografik, som også viser, at andelen af studier med læring og undervisning som emne er steget fra 8 til 56 procent på tre år.


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ