Debat Lærer- og efteruddannelse
0   520

Hvad med tid til planlægning og evaluering, KL?

Vi lærerstuderende er bekymrede for vores fremtidige virke som lærere i den danske folkeskole, der ikke relaterer til det, vi har lært på uddannelsen. Det vigtigste i vores uddannelse er planlægning, gennemførelse og evaluering af undervisningen. Men hvor blev tiden til planlægningen og evalueringen af i det udspil, som lærerne møder fra KL?

Hvis vi som kommende lærere kun skal gennemføre undervisning, er der så overhovedet brug for, at vi tager en uddannelse, eller kan hvem som helst så varetage dette?

Lærerstuderende fra Blaagaard/KDAS mener, at denne planlægning og evaluering er altafgørende. Derfor støtter vi lærerne i deres kamp for at bibeholde tiden til dette.

Artiklen fortsætter under banneret


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Lærerstuderendenetværket er for alle lærerstuderende samt andre med interessere for læreruddannelsen. I samarbejde med Lærerstuderendes Landskreds.

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
357 andre er allerede tilmeldt