Debat

Jamen Bruselius da

Publiceret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Jesper Bruselius vil skabe en 'konstruktiv og meningsfuld debat', men ikke deltage i en debatform, 'hvor der med jævne mellemrum spredes galde mod navngivne kolleger'. Det er sådan nogen som mig - altså sprederne! Folkeskolen nummer 23.

I Folkeskolen nummer 17 skrev samme Jesper Bruselius: 'Men der er selvfølgelig den mulighed, at ingen læser debatsiderne ud over Vagn Madsen og kompagni (mon de ved, hvad e-mail er ...?).' En fiks detalje i Jesper Bruselius' forsøg på at skabe en 'konstruktiv og meningsfuld debat'. Især bedes man bemærke sagligheden!

Han har også en 'vag anelse' om, hvorfor jeg mener, som jeg gør! Uden dog at præcisere disse anelser - så vi må forblive spændte! Men vel på et 'puerilt niveau'! En i øvrigt fin vending, jeg vil skrive mig bag øret!

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Læs folkeskolen.dk's debatregler

Ligesom han 'finder denne form for debat ynkelig og mere passende i et formiddagsblad ...' Fedt! Nu mangler vi kun, at Jesper Bruselius 'har fået morgenkaffen galt i halsen' og 'vi er mange, der mener', for at være et skoleeksempel på et af disse ulideligt forudsigelige læserindlæg i alverdens debatspalter: Man vil nok mene - nok sparke, men flæber, når plejlen rammer en selv!

Skrot dog denne verbale fejhed og berøringsangst.

Det er altid tilladt at dumme sig! Også for edb-fikserede folkeskolelærere.

Niels Christian Christensen

Bagterpskolen, Hjørring