Corona
0   5

Silkeborg samler op på erfaringerne fra coronaskolen

Flere timer udendørs i løbet af skoledagen gjorde særligt gjorde en stor positiv forskel for elever med ADHD. De følte sig som en del af gruppen – i stedet for som normalt at være anderledes og at være forstyrrende, når de rejser sig i klassen og går en tur, selv om de har en aftale om, at de godt må det. Det er et af resultaterne af en vidensopsamling om forårets coronaerfaringer, som lektorerne Kirsten Osbæck Mogensen og Christina Højlund, Via, har gennemført for Silkeborg Kommune.


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

MERE OM EMNET

Når du er logget ind, kan du vælge de emner du ønsker at abonnere på, og få nyt direkte på email. Login

LÆS OGSÅ

Specialpædagogiknetværket er for alle, der interesserer sig for eller arbejder med undervisning af børn og voksne med særlige behov. I samarbejde med Tidsskriftet specialpædagogik

Læs mere om de faglige netværk
Nu får du et nyhedsbrev (inkl. fagrelevante annoncer) fra netværket. Du kan ændre dine valg af nyhedsbreve på din profilside.
2.296 andre er allerede tilmeldt