JydskeVestkysten: Nu får skolerne i Esbjerg Kommune 18 millioner
18 millioner på vej til Esbjergs skoler
Esbjergs skoler skal styrkes med 18 millioner kroner over de næste fire år. Børn- og Familieudvalget har besluttet at fordele størstedelen af den årlige sum til forbedring af skolernes rammeforløb, mens de resterende 900.000 bliver afsat til et udviklingsprojekt på Signaturskolen afdeling Kvaglund. Formand for Esbjerg Lærerforening, Kenneth Nielsen, glæder sig over, at skolerne selv får råderet over pengene. "Det er den helt rigtige vej", siger han til JydskeVestkysten.
18 millioner på vej til Esbjergs skoler
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.