Debat

Billedkunstlærer, må vi telefoninterviewe dig til bachelorprojekt?

Om procesorientede, formative evalueringsformer og/eller elevudstillinger

Publiceret Senest opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Kære Billedkunstlærere

Vi er to lærerstuderende, som er i gang med at skrive bachelorprojekt i billedkunst. Vi er meget interesserede i at indsamle erfaringer fra lærerens praksis. Vi vil i denne forbindelse høre:

1. Om nogen af jer har erfaring med formative og procesorienterede evalueringsformer i billedkunst?

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

2. Om nogen af jer har erfaringer med elevudstillinger i billedkunst?

Såfremt, at I har beskæftiget jer i nogen grad med ovenstående, vil vi meget gerne foretage et kort telefoninterview med en af jer.

Kort om bachelorprojektet:

Projektet omhandler, hvordan alternative evalueringsformer i billedkunst kan være med til at understøtte dialogiske læreprocesser.

Skriv en kommentar, hvis aktuelt og på forhånd tak

Med Venlig Hilsen

Sara og Anna