Debat
0   143

Forstået

»Hvis budskabet ikke bliver for­stået, så er det, fordi det ikke er informeret godt nok ud«, siger en skolebestyrelsesformand til Folkeskolen nummer 23 i et forsøg på at forklare, hvad der gik galt, da en svensk importeret udviklingspakke kørte af sporet på hans nordfynske skole. Og forvaltningschefen er enig. Men denne historie beretter tilsyneladende ikke om et projekt, der ikke blev »forstået«. Det fatale har næppe været manglende informationer, men snarere manglende vilje til at lytte til de indvendinger, informationerne udløste. Er det mon forstået, eller skal det »informeres bedre ud«?

Artiklen fortsætter under banneret


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ