Debat
0   174

Tendens eller kendsgerning

Blandt mange bemærkelsesværdige iagttagelser i den status for indsatsen vedrørende det psykiske arbejdsmiljø i folkeskolen, som Arbejdstilsynet nu har udsendt, står at læse: '... Desuden er der på nogle skoler en tendens til, at nye opgaver kommer til, uden at andre opgaver fjernes, hvilket skaber en stadig stigende arbejdsmængde'.

Er der nogen, der kender en skole et eller andet sted, hvor denne 'tendens' ikke for længst er blevet en fuldbyrdet kendsgerning? Nye opgaver har skolen mildest talt nok af, men er der i det hele taget nogen, der kan nævne bare et eneste eksempel på en opgave, der er fjernet fra skolen i nyere tid?

Artiklen fortsætter under banneret

Niels Christian Sauer

medlem af DLF's hovedstyrelse


Kommentarer

Man skal være registreret bruger for at skrive kommentarer på folkeskolen.dk. Som registreret bruger får du også mulighed for at tilmelde dig nyhedsbreve m.m.

OPRET PROFIL
{{ comment.author.name }} {{ '(' + comment.author.jobTitle + ')' }}
{{ comment.likeCount }}

{{ comment.title }}

Gem Annuler
Gemmer, vent venligst...
Klag
Kommentaren er slettet

LÆS OGSÅ