Her har tegner Jørgen Stamp tegnet om en daglig kamp for hver lærer, der oh ve, har sin gang hos 1.b.
Tegner Stamp har selv bestemt, at den klasse er betændt.
Så når Lotte Salling rimer, får vi frække børn i stimer.
Se, de er kun ti i klassen, men mon ikke lærne rømmer pladsen, går fra børn, der uden kækhed, styres af en ren rutine-frækhed.
Hvad skal børn i førsteklasser se i disse spradebasser, som trods rim og versefødder aldrig knækker læringsnødder?
1.b
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.