»Alle Børn Cykler« igen til efteråret

Så er det nu, skolerne kan tilmelde sig efterårets cykelkampagne. »Alle Børn Cykler« løber af stablen fra den 8. september til den 19. september. Her kan elever fra børnehaveklassen til 10. klasse træde til i pedalerne og få glæde af frisk luft, motion og måske en præmie. Klasserne deltager i fællesskab, og det gælder om at få trampet i pedalerne til skole så mange dage som muligt.

Sidste år deltog 3.500 klasser fra 600 skoler i kampagnen, der arrangeres af Dansk Cyklist Forbund. Formålet er at få flere børn til at cykle mere. I år kan tilmeldingen ske frem til den 18. juni på www.abc-abc.dk