Debat

Inspiration og ideer er velkomne ....

When is it the right time to use Peer Learning?

Publiceret Senest opdateret

Bemærk

Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring, ligesom det desværre ikke har været teknisk muligt at overføre eventuelle kommentarer under artiklen.

Kære Alle

Ideer, gode erfaringer & skøre indfald vil være meget velkomne ...

I mit arbejde og min forskning i Peer Learning arbejder jeg lige nu med en udfordring, som jeg gerne vil have nogle input til.

Vær med i samtalen

Klik her for at indsende dit indlæg til folkeskolen.dk - medsend gerne et portrætfoto, som kan bringes sammen med indlægget

Professor John Hattie har mange gange stillet mig spørgsmålet:

When is it the right time to use Peer Learning?

Svaret deler sig i 2 dele. En faglig del og en social del. Den sociale del har jeg indkredset sufficient viden til at kunne arbejde med et svar på! I forhold til den faglige del, vil det berige mit arbejde meget med viden eller erfaringer fra jer!

Mit spørgsmål er:

Hvordan sikrer vi, at eleverne har den fornødne faglige ressource til at sikre, at de ikke underviser hinanden i noget forkert i en en-til-en Peer Learning relation? 

Jeg glæder mig til at modtage jeres input

Powered by Labrador CMS